Строки повернення та обміну:
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Весь список товарів належної якості на нашому сайті "ЖарОК" підлягає поверненню та обміну.
ТОВАРИ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ЦЕ:
До товарів належної якості відносяться всі товари, які не були використані, а також збережено їх первісний товарний вигляд, споживчі властивості, оригінальне пакування, ярлики, пломби, а також документи, видані разом із товаром.
-
Хочете повернути товар? Що робити?
- Для того, щоб узгодити повернення товару, Вам потрібно:
- Написати на нашу електрону пошту mail.zharok@gmail.com , описати причину, за якої Ви бажаєте повернути товар та прикріпити фото або відео товару, а також залишити контактні данні за якими ми можемо зв'язатись з Вами для уточнення деталей повернення
- Або зателефонуйте нам за номером телефону, який вказано в розділі "контакти": +380500557710.
- Повернення товару здійснюється за даними, які вказано у товаро-транспортній накладній при отриманні посилки або за адресою: Полтавська обл., м. Кременчук, відділення Нової Пошти №7 на ім'я Івченко Оксана Володимирівна, номер телефону +380500557710 (узгоджується з менеджером).
- Хто сплачує вартість доставки при поверненні товару?
- У цьому випадку при поверненні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: забір посилки кур’єром або перевезення транспортною компанією до іншого міста, згідно з товаро-транспортною накладною. У разі відмови від товару належної якості вартість послуг з доставки оплачується Покупцем.
- Коли повернуться кошти?
- Після отримання та огляду товару нашими співробітниками, протягом 3 робочих днів кошти буде повернуто за реквізитами, з яких здійснювалась оплата. Отримання відправлених Вами посилок на повернення нашими співробітниками відбувається кожен день з понеділка по п'ятницю.
-
Хочете замінити товар? Що робити?
- Для того, щоб узгодити обмін товару, Вам потрібно:
- Написати на нашу електрону пошту mail.zharok@gmail.com , описати причину, за якої Ви бажаєте обміняти товар та прикріпити фото або відео товару, а також залишити контактні данні за якими ми можемо зв'язатись з Вами для уточнення деталей обміну
- Або зателефонуйте нам за номером телефону, який вказано в розділі "контакти": +380500557710.
- Повернення товару для обміну здійснюється за даними, які вказано у товаро-транспортній накладній при отриманні посилки або за адресою: Полтавська обл., м. Кременчук, відділення Нової Пошти №7 на ім'я Івченко Оксана Володимирівна, номер телефону +380500557710 (узгоджується з менеджером).
- Хто сплачує вартість доставки за пересилання товару на обмін?
- У цьому випадку при обміні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: забір посилки кур’єром або перевезення транспортною компанією до іншого міста, згідно з товаро-транспортною накладною. У разі відмови від товару належної якості вартість послуг з доставки оплачується покупцем.
- Коли відправлять товар на обмін?
- Після отримання нашими співробітниками та огляду товару, який Вам не підійшов, протягом 1-3 робочих днів буде відправлено інший обраний Вами товар. Отримання відправлених Вами посилок на обмін нашими співробітниками відбувається кожен день з понеділка по п'ятницю.
-
Що робити, якщо оглядаючи товар при отриманні Вами виявлено пошкодження або брак?
- Якщо при отриманні посилки у відділенні пошти Вами виявлено бій/брак товару, Вам необхідно:
- Скласти Акт бою товару у присутності співробітника транспортної компанії та повідомити нам номер цього Акту і кількість пошкодженого товару, написавши на нашу електрону пошту mail.zharok@gmail.com або подзвонивши по телефону вказаному у розділі "контакти": +380500557710.
- Повернення або обмін бракованого та/або пошкодженного товару здійснюється на зазначені дані у товаро-транспортній накладній при отриманні посилки або за адресою: Полтавська обл., м. Кременчук, відділення Нової Пошти №7 на ім'я Івченко Оксана Володимирівна, номер телефону +380500557710 (узгоджується з менеджером).
- Хто сплачує вартість доставки за поверення/обмін бракованого або пошкодженого товару?
- У разі виявлення браку або пошкоджень товару при огляді у відділенні пошти вартість доставки в обидві сторони сплачуємо Ми.
- Коли повернуться кошти або відправлять товар на обмін?
- Після отримання та огляду товару нашими співробітниками, протягом 3 робочих днів кошти буде повернуто за реквізитами, з яких здійснювалась оплата, або буде відправлений інший товар на заміну. Отримання відправлених Вами посилок на повернення нашими співробітниками відбувається кожен день з понеділка по п'ятницю.
-
У яких випадках обмін або повернення товару неможливі?
- Якщо з моменту отримання Вами замовлення пройшло більше 14 днів.
- Якщо було пошкоджено первісний товарний вигляд товару, споживчі властивості, оригінальне пакування, ярлики, пломби або документи, які були видані разом з товаром.
- Якщо покупцем було втрачено частину комплектуючих.
- Якщо при оформленні замовлення на прохання покупця було внесено зміни у комплектацію або зовнішній вигляд товару а саме: нанесено іменне гравіювання, принт, додано або прибрано якусь кількість комплектуючих.