Строки повернення та обміну:

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Весь список товарів належної якості на нашому сайті "ЖарОК" підлягає поверненню та обміну.

ТОВАРИ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ЦЕ:
До товарів належної якості відносяться всі товари, які не були використані, а також збережено їх первісний товарний вигляд, споживчі властивості, оригінальне пакування, ярлики, пломби, а також документи, видані разом із товаром.


  • Хочете повернути товар? Що робити?

    • Для того, щоб узгодити повернення товару, Вам потрібно:
    • Написати на нашу електрону пошту mail.zharok@gmail.com , описати причину, за якої Ви бажаєте повернути товар та прикріпити фото або відео товару, а також залишити контактні данні за якими ми можемо зв'язатись з Вами для уточнення деталей повернення
    • Або зателефонуйте нам за номером телефону, який вказано в розділі "контакти": +380500557710.
    • Повернення товару здійснюється за даними, які вказано у товаро-транспортній накладній при отриманні посилки або за адресою: Полтавська обл., м. Кременчук, відділення Нової Пошти №7 на ім'я Івченко Оксана Володимирівна, номер телефону +380500557710 (узгоджується з менеджером).
  • Хто сплачує вартість доставки при поверненні товару?
    • У цьому випадку при поверненні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: забір посилки кур’єром або перевезення транспортною компанією до іншого міста, згідно з товаро-транспортною накладною. У разі відмови від товару належної якості вартість послуг з доставки оплачується Покупцем.
  • Коли повернуться кошти?
    • Після отримання та огляду товару нашими співробітниками, протягом 3 робочих днів кошти буде повернуто за реквізитами, з яких здійснювалась оплата. Отримання відправлених Вами посилок на повернення нашими співробітниками відбувається кожен день з понеділка по п'ятницю.

  • Хочете замінити товар? Що робити?

    • Для того, щоб узгодити обмін товару, Вам потрібно:
    • Написати на нашу електрону пошту mail.zharok@gmail.com , описати причину, за якої Ви бажаєте обміняти товар та прикріпити фото або відео товару, а також залишити контактні данні за якими ми можемо зв'язатись з Вами для уточнення деталей обміну
    • Або зателефонуйте нам за номером телефону, який вказано в розділі "контакти": +380500557710.
    • Повернення товару для обміну здійснюється за даними, які вказано у товаро-транспортній накладній при отриманні посилки або за адресою: Полтавська обл., м. Кременчук, відділення Нової Пошти №7 на ім'я Івченко Оксана Володимирівна, номер телефону +380500557710 (узгоджується з менеджером).
  • Хто сплачує вартість доставки за пересилання товару на обмін?
    • У цьому випадку при обміні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: забір посилки кур’єром або перевезення транспортною компанією до іншого міста, згідно з товаро-транспортною накладною. У разі відмови від товару належної якості вартість послуг з доставки оплачується покупцем.
  • Коли відправлять товар на обмін?
    • Після отримання нашими співробітниками та огляду товару, який Вам не підійшов, протягом 1-3 робочих днів буде відправлено інший обраний Вами товар. Отримання відправлених Вами посилок на обмін нашими співробітниками відбувається кожен день з понеділка по п'ятницю.

  • Що робити, якщо оглядаючи товар при отриманні Вами виявлено пошкодження або брак?

    • Якщо при отриманні посилки у відділенні пошти Вами виявлено бій/брак товару, Вам необхідно:
    • Скласти Акт бою товару у присутності співробітника транспортної компанії та повідомити нам номер цього Акту і кількість пошкодженого товару, написавши на нашу електрону пошту mail.zharok@gmail.com або подзвонивши по телефону вказаному у розділі "контакти": +380500557710.
    • Повернення або обмін бракованого та/або пошкодженного товару здійснюється на зазначені дані у товаро-транспортній накладній при отриманні посилки або за адресою: Полтавська обл., м. Кременчук, відділення Нової Пошти №7 на ім'я Івченко Оксана Володимирівна, номер телефону +380500557710 (узгоджується з менеджером).
  • Хто сплачує вартість доставки за поверення/обмін бракованого або пошкодженого товару?
    • У разі виявлення браку або пошкоджень товару при огляді у відділенні пошти вартість доставки в обидві сторони сплачуємо Ми.
  • Коли повернуться кошти або відправлять товар на обмін?
    • Після отримання та огляду товару нашими співробітниками, протягом 3 робочих днів кошти буде повернуто за реквізитами, з яких здійснювалась оплата, або буде відправлений інший товар на заміну. Отримання відправлених Вами посилок на повернення нашими співробітниками відбувається кожен день з понеділка по п'ятницю.

  • У яких випадках обмін або повернення товару неможливі?

    • Якщо з моменту отримання Вами замовлення пройшло більше 14 днів.
    • Якщо було пошкоджено первісний товарний вигляд товару, споживчі властивості, оригінальне пакування, ярлики, пломби або документи, які були видані разом з товаром.
    • Якщо покупцем було втрачено частину комплектуючих.
    • Якщо при оформленні замовлення на прохання покупця було внесено зміни у комплектацію або зовнішній вигляд товару а саме: нанесено іменне гравіювання, принт, додано або прибрано якусь кількість комплектуючих.